podpora
Nacházíte se zde : Podpora » FAQ

FAQ

Kdo zajištuje v CZ servis mobilních telefonů ZTE?

Jaká je lokální podpora, lokalizace přístrojů?

  • Společnost ZTE má v české zastoupení ZTE Czech sídlící v Praze. To zajištuje lokalní podporu výrobků. Veškeré nabízené MT ZTE z oficiální distribuce jsou plně lokalizovány pro CZ.

Jak poznám, že zařízení pochází z oficiální české distribuce?

  • Takovéto zařízení je vybaveno záručním listem autorizovaného distributora Agora DMT, je plně lokalizované, vč. originálně tištěného návodu k obsluze, který je součástí vícejazyčné příručky. Cena zařízení není extrémně nízká a koresponduje s průměrnou cenou na trhu.

Co riskuji nákupem telefonu z „šedého“ dovozu?

  • Telefon byl zřejmě určen pro jinou zemi, nemusí tak být plně lokalizován do CZ, návod k obsluze většinou překládá přímo prodejce a nemusí tak být zcela přesný. Záruku není možno uplatnit jinde než přímo přes prodejce u kterého bylo zboží zakoupeno, je tak rizikem zda takovýto prodejce bude ještě za rok a půl na trhu, případně bude ochotný korektně vaši reklamaci vyřídit. Je tedy na zamyšlení zda vám výhodnější cena stojí za uvedené riziko.

© 1998 – 2013 ZTE Corporation | Mapa stránek | Správa stránek: Just MediaJust Communication

Webové stránky vytvořil WebMotion | Redakční systém WebContent CMS | SEO | Email marketing

 Select your country

globalGlobal - English chinaChina - 中文